Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2007 20:28 - Автор:Тотева
Автор: allinyourhands Категория: Лични дневници   
Прочетен: 776 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 12.10.2007 20:35


просто не съм същата
толкова много мисли, съмнения,
но ти не знаеш това.




ще имам коса до коленете
и ще се моля на боговете
за онова, което загубих
в стремежи, да бъда
като хората по улиците.

подари ми цвете, за да се науча да давам,
защото аз не съм безгрешна.
и вече не вярвам в нищо, което ти виждаш.
помниш ли когато казвах, че те обичам?

малко късно разбрах къде е пътя ми
и къде  сърцето .
ще бъдещ ли там, за да се разплачем заедно?

да беше измерил преди да отрежеш,
няма връщане назад.

използваш тежки думи,
криви заучени фрази
и се мислиш за човек.



не се опитвай да ме учиш как се живее
аз не вярвам във твоето време
( на война )
да мачкаш и да взимаш,
да чукаш и да си отиваш.
не искам да те съдя, че се мислиш
за човек.


Тагове:   автор,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив